استفاده از جوش شیرین در یخچال
نوشته شده توسط : علی


در بعضا مواقع ممکن میباشد در فریزر با بوی بد مواجه گردید.  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  جستن منبع بوی بد فریزر شما اولی گام برای از دربین بردن آن بوی بد میباشد.البته هر هر کس ماهی و مواد غذایی دریایی زیاد در سردخانه به کارگیری می نماید می‌داند که بوی بد آن در سردخانه میماند حتی هنگامی آن را از یخچال فریزر بیرون می‌کنید. بدترین بخش سردخانه و بوی بد این میباشد که آن بوها می‌توانند به غذای دیگر شما منتقل شوند و بو و مزه آن را وخیم نمایند. خوشبختانه یک معالجه خانگی بی آلایش وجود داراست که می‌تواند به شما در خلاص شدن از شر لکه ها و بوها یاری دهد ، کلیه آنچه شما نیاز دارید یک باکس جوش شیرین میباشد!

چرا جوش شیرین فعالیت می نماید
اسم علمی جوش شیرین بی کربنات سدیم میباشد. این یک مقر ضعیف میباشد که بسته به آنچه در تماس میباشد ، قادر است تحت عنوان یک اسید فعالیت نماید. بوی مو جود در فریزر شما از ذرات غذایی ساخته شده میباشد که در حوالی آن شناور می گردند و در غایت در وعده های غذایی دیگر شما قرار می‌گیرند. قرار دادن یک باکس جوش شیرین در فریزر و یخچال فریزر شما کاری می نماید که بوی مواد غذایی به ذرات جوش شیرین بچسبند. تنها بخاطر بسپارید که جوش شیرین در بخش اعظمی از امر العمل ها به کارگیری می‌شود ، نباید با جوش شیرین که برای خنثی کردن بوها مستعمل میباشد طعام بپزید یا این که برای شست و رفت به کار گیری نمایید. بخشی از فرایند خنثی سازی بدان مضمون‌ میباشد که جوش شیرین ذرات مواد غذایی را جذب کرده و این سبب تغییر و تحول ذائقه جوش شیرین می‌گردد.

با استعمال از باکس های جوش شیرین
یک باکس گشوده گردیده جوش شیرین را در سردخانه و یخچال خویش ذخیره نمایید تا به از در میان بردن بوها یاری دهد. دست‌کم در هر سه ماه یکبار بده بستان خواهد شد ، اگرچه در شکل استارت به جذب بیشتراز حد رایحه ، ممکن میباشد باکس زودتر جایگزین خواهد شد. با قرار دادن باکس کارایی فرمائید به خاطر بیاورید که چه وقتی آن را جایگزین فرمائید. در شرایطی‌که فریزر شما استارت به رایحه کردن کرد ، مجال بده بستان باکس جوش شیرین رسیده میباشد.

جوش شیرین و بوهای دشوار
در‌حالتی که به لحاظ میرسد بوهای بسیار کارکشته در یخچال فریزر وجود دارا هستند ، باطن یخچال فریزر را با جوش شیرین و آب بشویید. این می‌تواند به خلاص شدن از شر بوهای طاقت فرسا یاری دهد. از یک محلول جوش شیرین و آب استعمال فرمائید. برای بوی بسیار مشقت بار ، جوش شیرین و سرکه را آزمون نمایید. سرکه یک محلول طبیعی و پاک کننده طبیعی میباشد. با تزکیه سردخانه ، یه خرده عکس العمل شیمیایی سرکه با جوش شیرین به ضدعفونی کردن ناحیه و از فی مابین بردن بوی سرسخت امداد می نماید.





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: